2013

Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut? 
-Inget speciellt, har inte gjort någon ”wow”-grej lixom.

Höll du några av dina nyårslöften? 
- Jag hade inga nyårslöften.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2013?
Nej hehe

Dog någon som stod dig nära?
- Nej som tur är <3

Vilka länder besökte du?                     
- Har bara varit i tråkiga Sverige iår.

Är det något du saknade år 2013 som du vill ha år 2014? 
- Saknat mer pengar haha<333 nej men tycker jag haft det bra iår.

Vilket/vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
- 9de januari, min och Erduans dag <3

 våran "första" bild <3

Största misstaget? 
- Litat på fel människor i vissa lägen.

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
-Bara vanliga ”feberdagar”, annrs har jag klarat mig kanon.

Bästa köpet/köpen?
- Mina älsklings prime!!!

Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat och kläder :)

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
- Oja, alla mina fina vänner, min fina familj och min pojkvän har gjort mitt år!!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? 
- Wake me up, what does the fox say typ, så kassa låtar ändå <33

Var du gladare eller ledsnare 2013 jämfört med tidigare år?
- Skulle säga en blandning. Varit super lycklig eftersom jag har min Erduan och mina vänner men har även haft ett väldigt jobbigt år..

Vad önskar du att du gjort mer? - Hm, vet inte. Vart mer ”yolo”

Vad önskar du att du gjort mindre?
-
Eh vet inte faktiskt.Kanske inte hakat upp mig på onödiga grejer och skita i idiotiska människor.

Blev du kär 2013? 
- Hihih ja

Favoritprogram på TV?
- PH <33

Bästa boken du läste 2013?
-Har inte läst en ända bra bok, läst kanske 2 böcker också för den delen xd

Största musikaliska upptäckten?
- Ingen aning. 

Vad gjorde du på din födelsedag?
- Jag firade den med min familj och pojkvän med jättegod mat och tårta!!

Hur skulle du beskriva din stil 2013? 
-Min stil är tråkig och jag ser la ut som alla andra gjort typ, kan inte påstå att min stil sticker ut direkt.

Vad fick dig att må bra? 
Mina vänner + pojkvän & min familj :)

Vem saknade du?
Jag har kvar alla lixom eller vad man ska säga, inte saknat någon speciell mer än min farfar och mormor då såklart!!

De bästa nya människorna du träffade?
-Alla fina tjejer jag lärde känna undertiden jag gick i Borås, dessa tjejer är grymma!!

Planer för 2014?
- Skulle säga ha jävligt kul! Leva livet, inte sätta gränser, bjuda ännu mer på mig själv, satsa på mitt förhållande och spendera massa tid med mina vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0