OM MIG;

-Brukar kolla runt på andras instagramer och sedan inser jag hur ful JAG är och hur ful min instagram är. 
 
-Jag ger mig knappt aldrig när jag bråkar med någon förutom med Erduan haha.
 
-Vill så gärna köpa ett par uggs just nu.. dör så gosigaaa
 
 
-Trodde aldrig att mitt och Erduans förhållande skulle hålla såhär pass länge men är överlycklig för att det har det <3
 
-Är "rädd" för att va själv, klarar inte av det. Blir så himla deppad 
 
-Mitt rum är aldrig städat, städar jag så är det stökigt inom 24 timmar igen. 
 
-Bär väldigt sällan smycken, dock är det dödligt snyggt så ska börja med detta. 
 
-Ler aldrig med öppen mun på bilder. 
 
-Gråter väldigt lätt. 
 
-Min mobil har överlevt två dopp i toan och halvt blivit påkörd av en bil, det kommer alltid vara jag och Evert :-)) 
 
-Om det hade funnits kurser i hur man tar snygga bilder på sig själv hade jag lätt bokat en sådan kurs.
 
-Som liten va jag en riktigt knubbis haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0